poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Chwila ciszy


... przed burzą.
 Nie, nie, nie będzie tak źle :) Po prostu delektuję się popołudniową kawą i ostatnim momentem ciszy w ogrodzie zanim wskoczę na rower i popędzę po dzieci do przedszkola. Jeszcze nie zdążyłam się pochwalić, że Kubuś poszedł do przedszkola po raz pierwszy 5. sierpnia bieżącego roku:) Jest ok. Ale chyba tylko dlatego, ze jest tam Tomek i dużo czasu spędzają razem, chociaż Tomek chodzi do innej grupy. Panie opiekunki w przedszkolu mówią, że T. jest bardzo troskliwy i opiekuńczy. I w ogóle, ze kochają się najbardziej na świecie :)))



Choć jes­teś młod­szy

I wca­le nie słod­szy
Ja kochać cię wie­cznie będę
Na­wet gdy już świata nie będzie
Ja zaw­szę będę nad tobą czu­wał 
I choćby sam - bez­gra­nicznie ufał 
Słowa nie wys­tar­czą, by móc to wy­razić
Że na ser­cu dałem so­bie imię Twe wy­palić
Ja będę cie niez­mien­nie pil­no­wać
Gdy części świata zechcesz poz­na­wać 
Choć ciągle się gry­ziemy
To dob­rze wszys­cy wiemy
Że miłość szcze­ra łączy nas
Bra­ter­ska krew i wspólny czas.
google.com

7 komentarzy:

  1. my ruszamy w pon do przedszkola ciekawe jak to będzie :D

    słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Wojtuś też zaczyna 9 września ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj słodziutko :) zauważyłam że mój starszy też jest troskliwy w stosunku do młodszego brata :) no bo wkońcu to bracia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek :) Każda mama jest szczęśliwa widząc taką braterską miłość :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przedszkola ;) chłopcy wyglądają słodko, a jacy są podobni ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądam troche twój blog i macie tam bardzo ładnie. Mój chłopak mieszka chwilowo w Norwegi ale kto wie może sie tam na stałe przeprowadzimy :) A mogę wiedzieć w jakiej okolicy mieszkacie ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń